Copywriter


Opis

Coraz więcej firm zatrudnia copywriterów na zlecenie, zamiast na stałe. Po części jest to dobre rozwiązanie – slogany reklamowe to nie jest coś, na co zapotrzebowanie jest regularne. Z drugiej strony, często można natrafić na twórców, którzy nie mają pojęcia o swoim fachu, ale mimo tego prowadzą działalność. Skutek? Beznadziejne teksty marketingowe i stracone pieniądze. Przekonanie, że zawody freelancerskie może wykonywać każdy, bez wykształcenia i doświadczenia, niestety wciąż się rozpowszechnia. A wraz z tym rośnie i zapotrzebowanie na rynku.

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Poszukiwanie autora tekstów marketingowych nie należy do najłatwiejszych, szczególnie że muszą to być dobre i chwytliwe teksty. Oczywiście, można skorzystać z usług firmy copywriterskiej, ale trzeba mieć świadomość, że wiąże się to z dodatkowymi kosztami. W przypadku zatrudnienia twórcy tekstów, pracującego na własny rachunek, płaci się jedynie za wykonanie zlecenia. Z kolei zatrudniając całą firmę, do wynagrodzenia trzeba wliczyć   aurora, korektę i właściciela. Tak więc za tekst warty 20 zł, trzeba zapłacić dwa razy tyle.

Szukanie wykonawcy na własną rękę ma też swoje minusy – można natrafić na analfabetę, który po otrzymaniu zapłaty nagle rozpłynie się w powietrzu. Najlepiej jest sugerować się opiniami o danym twórcy tekstów i przejrzeć przed złożeniem zamówienia jego portfolio. Wiele o jakości usług mówi również jego strona lub treść ogłoszenia – w końcu to również rodzaj reklamy. Copywriter Jarek Kaniewski posiada ponad 20-letnie doświadczenie, zdobył nagrodę Effie Award (za słynną kampanię „Pij Mleko. Będziesz wielki.”) oraz prowadzi kursy copywriterskie. Specjalizuje się w tworzeniu scenariuszy reklam, tekstów sprzedażowych, mechanizmów eventów i promocji oraz strategii marketingowych. Pomaga również w wymyśleniu idealnej nazwy dla nowopowstałej firmy oraz chwytliwego hasła reklamowego. Zajmuje się copywritingiem klasycznym, kreatywnym oraz storytellingiem. Więcej informacji znajduje się na jego stronie.

Dodano: 2019-03-29

Źródło:
https://www.copywriter.pl/
https://pl.wikipedia.org/wiki/Copywriting

Autor: Nikodem Górski


Dodaj komentarz


Brak komentarzy! Bądź pierwszy!
Social:

Copywriter.pl

Telefon: 12 345 44 94

WWW: https://www.copywriter.pl/

Miejscowość: Kraków

Adres: Ludwika Solskiego 10

Kod pocztowy: 31-216

Oceń firmę (0 z 0 głosów)

FIRMY W OKOLICY

SAFEMED Sp. z o. o. Sp. k.

Nie da się zaprzeczyć, że bezpieczeństwo jest tym, na co należałoby zwrócić szczególną uwagę, jeśli przymierzamy się do zakupu rękawiczek. Obecnie na rynku można znaleź

Firma Usługowo Transportowa WOŻONKO

Duże zaangażowanie w realizację projektów budowlanych czy związanych z infrastrukturą jest zdecydowanie wskazane. Jeśli go zabraknie, wiele ambitnych założeń może pozostać na papi

PPH i U Meteor Sp. z o.o.

Szczyrk nazywany „perełką Beskidu Sądeckiego”, położony jest na Śląsku. Należy do Euroregionu Beskidy i wraz z Czechami oraz Słowacją pracuje na rze

© All rights reserved | bernadetta-film.pl 2019.